Bölüm Tasarımı ve Oyun Mekanikleri (AGAD401)
Bu ders, herhangi bir oyun biçiminde başarılı seviyeler oluşturma amaçlı kavram ve becerileri öğretmeyi amaçlamaktadır. Derste, oyun tasarımına seviyeler ekleme, denge ve ritim üzerinde durularak inşa, teknik ve çevresel sınırlama bakış açıları incelenecektir. Öğrenciler orjinal oyun estetiğini kullaranak mevcut oyun motorları için seviyeler geliştirecektir. Gerçek zamanlı render teknolojisi ile oyuncunun eylemine cevap veren sürükleyici oyun ortamları oluşturulabilecektir. Bu ders öğrencilere olay güdümlü ortamlar oluşturmak için öğrenme süreçlerinde işlevsel bir oyun seviyesi üretmenin gerekli teknik ve becerilerinin kazandırılmasıyla dijital oyun sektöründe üst düzey bir kariyer elde edebilmeleri için hazırlanmıştır. Ek olarak derste gerçek zamanlı gölgeleme ve oyuniçi efektlere de yer verilecektir.