Reklamcılık ve Toplum (PRAD308)
Bu ders öğrenciye yerel, ulusal ve uluslararası boyutları ile reklam ve toplum arasındaki etkileşimi tanımlamayı amaçlamaktadır. Bunlarla sınırlı olmamakla birlikte, bu derste öğrenciler dünyadaki farklı toplumlarda reklam uygulamalarındaki hukuki ve yasal düzenleme çerçeveleri; Ulusal politikalar, çocuklar, insanların kendi imajları ve başarıları üzerindeki reklamın etkisi; tüketim kültürünün geliştirilmesi; gerçeği söylemek veya reklam, reklamlarda farklı grupların betimlemesinde kullanım ve olası ihlaller (örneğin kadınlar, azınlıklar ve marjinal gruplar gibi); reklamın farklı toplumlardaki çeşitli etik konuları ve endişeleri; reklamların zararlı alışkanlıklar ve yaşam tarzlarını teşvik etmesi veya tanıtması gibi konuları inceleyip öğreneceklerdir. Ayrıca, profesyonel reklam kuruluşları tarafından davranış kurallarının aracılığıyla öz-düzenleme ve diğer çalışmalar incelenecektir