Pazarlama İletişimine Giriş (PRAD101)
Bu ders Halkla İlişkiler ve Reklamcılık öğrencileri için pazarlama iletişimi alanlarında geniş, kapsamlı bilgi sağlamak için tasarlanmıştır. Pazarlama İletişimine, yönetim disiplini olarak bakılmakta ve öğrencilere, başarılı, rekabetci modern ve post-modern ekonomilerdeki fonksiyon organizasyonlarını tanıtılmaktadır. Ders, pazarlama ieletişimi foksiyonları için önemli olan ana kavramları açıklamaktadır (ihtiyaç, istek, talep, hedef, pozisyonlandırma, sekmentasyon ve benzeri). Ayrıca, tüm bu unsurların hissedar yaratma ve iletişim kurma tartışmalarına da yer vermektir. Genel pazarlama iletişimi yapıları, örneğin, pazarlama iletişim karması ve pazarlama iletişim planı, ‘hem teorik hem de pratik açılardan incelenecektir.