Halkla İlişkilere ve Reklamcılık için Sosyal Medya (PRAD104)
Hangi tür işletme olursa olsun her işletme, müşteri sadakatini geliştirmek için marka yaratmak için sosyal medyanın öneminin farkına vararak onun gücü ile çeşitli stratejik amaçlara ulaşmak için müşterilere ulaşmalıdırlar. Bu ders, sosyal medya araçlarının doğasını araştırıp, pazarlama iletişim mesajlarını sağlayıp ulaştıran etkili araçların rollerini araştıracaktır. Ayrıca bu derste öğrenci, hedefleri ve stratejileri belirlemek için gerekli olan pratik bilgi ve bakış açılarını öğrenip, sosyal medya platformlarını doğrun şekilde seçerek tüketicilerin ilgisini çekmeyi, bu çabaların sonuçlarını değerlendirmeyi ve ölçmeyi öğrenecektir. Öğrenciler, disiplinlerarası uygulamalarla ilgili bilgiler öğrenerek, organizasyon için başarılı bir sosyal medya varlığının nasıl yönetileceğinin yanı sıra organizasyonun hedeflerine ulaşmak için yetki ve müşterilerle ilgili teknikleri öğreneceklerdir. Bu ders öğrencilere, müşterilerin ne hissettiklerini anlamak, markaya olan tepkilerini ve rakip markalara karşı ne hissettiklerini anlamak için gerekli olan araç ve hizmetleri nasıl kullanacaklarını açıklayacaktır