Halkla İlişkilerde Yönetim Yaklaşımları (PRAD210)
Bu ders; medya ajanslarında, halkla ilişkiler veya reklamcılık ajanslarında çalışcak öğrencilerimizin bu ajanslarda çalışacakları zaman karşılaşabilecek temel sorunların yanısıra nasıl yönetildikleri anlatır. Diğer bir değişle öğrencilere bu derste ajansların yönetiminin temel prensipleri çeşitli kültürel perspektifler (Kuzey Avrupa, Amerika, Japonya, Orta Doğu,vs) çerçevesinde global şirketlerin çeşitli yönetim biçimlerini entegrasyon çabalarında kullandıkları farklı stillerle beraber sunulacaktır. Dersin temel unsurlarından biri günümüz pazarlama dünyasında önemli yer tutan proje yönetimi tekniklerinin pratik incelemeleri olacaktır. Medya kurumlarının, halkla ilişkiler ve reklam ajanslarının incelenmesi üzerinden sektörel uygulamalar yönetim fonksiyonları , rolleri, beceri ve yetkinlikleri, planlama, karar verme , temel organizasyon tasarımının temelleri , insan kaynakları , bireysel ve grup davranışının temelleri , çalışma ekiplerini anlamak motive ve ödüllendirmek, liderlik, iletişim ve değerlendirme teoriyle bağdaştırılacaktır.