Doğu Akdeniz Üniversitesi (DAÜ) İletişim Fakültesi, 4. Uluslararası Kariyer Haftası etkinlikleri kapsamında Netmarble Türkiye Halkla İlişkiler ve Pazarlama Müdürü Dilek Aydoğdu’yu ağırladı.
“Mobil Oyun Pazarlama İletişim Süreci” başlıklı seminer, Netmarble “Mobil Oyunlar” tanıtım videosu ile başladı. Aydoğdu, konuşmasında dünyadaki en büyük teknolojik pazarlardan birinin mobil oyunlar olduğunu belirterek, bu pazarın Türkiye’deki gelişimini ve mevcut durumu anlattı. Türkiye’de en fazla oynanan oyunlar arasında strateji, puzzle ve masa oyunları olduğuna değinen Aydoğdu, masa oyunları kategorisinde ise en çok oynanan oyunun “Paramanya” olduğuna dikkat çekerek, oyunun pazarlama iletişiminin nasıl yapıldığı konusunda öğrencilere bilgi verdi.
Aydoğdu ayrıca oyunun pazarlama iletişimi sürecinde entegre bir stratejinin kullanıldığı, viral pazarlama, televizyon, dizi filme senaryo entegrasyonu, yarışma ve şov programlarında oyunun tanıtımı gibi araçları kullandıklarını söyledi.
Seminerin sonunda öğrenciler ile “Mobil Oyunların Pazarlama İletişim” konulu atölye çalışması yapıldı. Etkinlik, DAÜ adına verilen teşekkür plaketi ve toplu fotoğraf çekimi ile sona erdi.